Könyvespolc mustra I.

A végzet ereklyéi könyvsorozat

  Nos, ha már megcsináltam a Kedvenceim rovatot, úgy illő, hogy valami igazán nagy kedvenccel nyissam a sort. Nem kellett sokat gondolkodnom. Cassandra Clare A végzet ereklyéi című könyvsorozata az életem szerves részévé vált ,amióta csak a kezembe vettem az első kötetet. Azonban az elmúlt egy év igen forgalmas volt a számomra, így meg is feledkeztem a TMI-ről. (És ezért nagyon szégyenlem is magam. :D ) 

  De ez a nyár végre a teljes szabadság és a hajnalokba nyúló olvasások nyaraként várt rám. Így a mellett döntöttem, hogy visszaugrom a kezdetekhez és mondénként újra belevetem magam az árnyvadászok világába a Csontváros lapjai közt. És két hét alatt mind a 6 kötetet "kivégeztem." 

  Azoknak, akik még nem olvasták a Végzet ereklyéi sorozatot, íme egy rövid leírás, utána pedig jöhet a fekete leves, azoknak, akik már túl vannak a hitetlenkedés, a dermedtség, a szomorúság és a teljes őrület óceánján. ;)